Denssan

Livet är underbart!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Även om man inte får alla de timmars sömn som man önskar så är livet verkligen underbart!
Jag har nog aldrig mått så här bra som jag gör just nu! Även om min kropp har fått ta mycket stryk av graviditeten med en massa ränder och extra fett så älskar jag livet!
Just nu sitter jag halvt påklädd och väntar på att sötaste Bettan och Sixten ska komma in till mig. Vi ska ta oss en tur ner till stan och för min del blir det fönstershopping =) Jag är mest nöjd bara jag får komma ut och gå, det är så skönt att röra på sig =)
Annars händer det inte så mycket här. Eller jo det händer saker hela tiden och lillan växer mer och mer för varje dag som går, idag är hon hela 4 veckor gammal! Tiden bara springer iväg!
//Denise

Kommentarer

  • louice säger:

    älskade lilla loppan 4 veckor!!! <3

    2011-05-11 | 21:30:55
  • Linda säger:

    Låter så underbart med en liten!! Längtar själv till september =)

    2011-05-26 | 14:29:18
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: