Denssan

Jag njuter <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag verkligen njuter av livet tillsammans med vår prinsessa. Hon är det underbaraste som finns och vi är riktigt stolta!
Jag älskar att vara hemma och inte hinna med någonting =)
Det jag sattsar på nu är att gå ner i vikt, jag vill använda mina underbara kläder som ligger i garderoben och väntar på mig! Jag SKA komma i dem snart, jag bara MÅSTE!
Igår kom min älskade syster och min prins Vince in till oss. Vi syndade med kladdkaka och sen åkte vi till Bryggeriet så Marcus kunde lära Vince åka bräda. Så duktig han var vår prins! Han lärde sig snabbt och han såg så nöjd ut när vi åkte hem! Mosters älskling <3
Nu ska jag ta på mig kläder och ut och gå med min nya vän Linda och hennes underbara tös Charlie! Ska bli super trevligt!
/Denise

Kommentarer

  • louice säger:

    Tack för i går världens finaste!! Vince vill så gärna komma till er idag också.. Hoppas dom kan åka snart igen för han tjatar på mig..!! Pussa mosters lilla ängel så hörs vi! <3

    2011-05-04 | 18:22:56
  • Linda säger:

    Det var verkligen supermysigt, och är varje gång vi ses! Är jätteglad att jag träffat er... Många kramar!

    2011-05-05 | 10:42:14

Kommentera inlägget här: