Denssan

Nu räknar jag dagar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu har jag övergått till att räkna ner dagar =)
Det är exakt 16 dagar kvar på jobb, jag längtar!! Min hjärna är inte här på jobb precis, jag känner det. Den vill inte som jag vill och har helt andra tankar än jobb. Det känns inte lika roligt att åka till jobb. Morgonen är ingen höjdare. Sitter på bussen och vet inte hur jag ska sitta. Är varm och svårt för att andas. Det sitter miljoner folk (känns det som) på bussen och den där halvtimmen är nästan en plåga. Men 16 dagar ska jag överleva (medräknat helgerna)

Det är 36 dagar kvar till beräknad födsel av vår prinsessa =) Lite mer än en månad, vilket inte alls är lång tid! Vi längtar och det är de våra tankar går till hela tiden. Sparkarna i magen blir hårdare och nus er man verkligen hur den lilal rör på sig. Magen har sjunkit ner och jag kan knappt böja mig ner utan att få ont och bli snurrig i huvudet. Jag hoppas de sista veckorna går fort =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: