Denssan

När 2 ska bli 3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag tror egentligen inte att jag förstår vad som snart kommer att hända. Klart att jag vet att jag har ett barn i min mage, jag känner ju henne flera gånger om dagen. Men jag tror inte att jag riktigt förstår att hon snart kommer ut till världen, till oss. Det är VI som ska bli FÖRÄLDRAR. Det är VI som ska ha ANSVAR för denna lilla varelse. Hon är bara VÅR, något fint som vi skapat tillsammans.
Snart är vi inte längre 2, snart är vi 3. Då har vi en annan liten människa att tänka på, vi kan inte bara sticka iväg utan planering eller något mål.
Klart att jag ser framemot förändringen och att vi snart blir en riktig familj <3
Jag längtar mer och mer för varje dag som går efter vårt mirakel och det nya livet som vi snart får!


Älskar dig!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: