Denssan

Mysfredag!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag vill inte huvudvärken ge med sig, jobbigt! Det som är fredag och allt, veckans bästa dag!
Men det går förhoppningsvis över snart, har tagit Alvedon så jag hoppas att den hjälper =)

Ikväll blir det mys på hög nivå! Min lilla prins Vince kommer till oss. Han kommer hit till mitt jobb så ska han ta bussen tillsammans med mig till Malmö, spänannde fetrsom han aldrig åkt stor buss innan =)
Sen ska vi hyra fil och köpa godis, mysa framför tv:n och bara njuta.

Imorgon blir det antagligen en sväng till Hundutställningen, kan inte missa den =) Vince brukar gå med mig dit och han tycker det är så skoj, spendera en hel dag med moster och en massa hundar, kan det bli bättre?? =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: