Denssan

Födelsedagsgrisen!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Imorgon är det min dag!
Inte klokt att man redan blir 27 år! Var har åren tagit vägen?
Men så lycklig och bra som jag mår nu tror jag inte jag gjort innan. Jag har världens sötaste och underbaraste dotter, min älskade Marcus, mina underbara föräldrar, världens bästa syster med familj, världens bästa bror och jag har även de bästa vännerna som man kan tänka sig. Jag är hur nöjd som helst! Mitt liv är verkligen på topp och jag älskar det!
Okey jag erkänner att man kanske inte mår lika bra exakt varje dag men nästan =) Jag verkligen njuter av att vara mamma till vår älskade Hollie. Hon är verkligen snäll och super mysig!
Så nej det gör inte mig så mycket att jag närmar mig 30, jag är så jäkla nöjd över hur mitt liv ser ut just nu! Jag skulle aldrig för något i hela världen byta bort mitt liv och få komma tillbaka till 20 år igen, aldrig!
Alla vägar jag valt och allt som jag har gjort har verkligen varit rätt!
Får man lov att säga att man är stolt över sig själv?? =)
/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    GRATTIS!

    Kram

    2011-07-01 | 09:00:57

Kommentera inlägget här: