Denssan

Vilken super helg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Helgen har sprunigt förbi som vanligt. Vi har varit igång hela tiden och haft det superbra =)

Fredag: Åkte hem till syster direkt efter jobb. Det blev bus med mina små älsklingar, splade Wii, åt god mat, tittade på handboll och snackade mycket skit. Fick lite kläder av systeryster som hon haft när hon var gravid. Tackar hjärtligt! Har ju snart inga kläder att ha på mig! Jag bara växer och växer!
Jag älskar att spendera min tid med min syster och mina små hjärtan, önskar bara att man hade mer tid!

Lördag: Köpte äntligen en lampa till köket, superfin! Sen var vi iväg en sväng på Old Bones. alltid trevligt att komma dit. Jag längtar tills jag kan påbörja min nästa tattoo, men jag får vänta tills lillan är här! Har redan en massa planer =)
På kvällen åkte vi hem till älsklingens faster för att fira Axel som fylde 13 år. Hade supertrevligt som vanligt och underbart god middag =)
Kom hem i lagom tid, somnade som en stock!

Söndag: Mötte mammis och pappis på IKEA. Fick köpt en spjälsäng och lite saker till den =) Det blev inte den gröna, utan denna istället:

Tänkte eftersom vi ska ha skötbordet inne i sovrummet med så vill jag att det ska matcha och de hade inga gröna skötbord. Men denna var så söt och den ska vi sätta ihop nu i veckan =)
Måste vara förberedd. 10 veckor går snabbt, man vet ju inte heller exakt när lilla loppan vill komma!
Efter IKEA åkte jag och mammis på auktion. Träffade min moster, kusin och mormor =) Jag köpte bara en blomlåda som jag vill ha, en i string ifrån 50-talet, riktigt fin var den! Köpte även en kartong med lite skit i, men där var en fin vas som jag ska ha på vår "nya" skänk som vi köpt av grannen, även den ifrån 50-60 talet =)

Efter auktionen åkte jag hem till jmin älskling och vi fixade supergod söndagsmiddag. Åkte en sväng till Jimmy och Anna, snackade skit och tittade på Solsidan, man får skrattat mycket då!
Var hemam lite sent så är gansa så trött idag. Men men jag överlever ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: