Denssan

Vecka 29

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det är inte klokt vad veckorna går snabbt!
Går in i vecka 29 idag, vilket betyder 83 dagar kvar till beräfnad förlossning. 83 dagar! Det låter inte mycket tycker jag, tänkt så mycket som vi ska hinna göra!
Det blir i alla fall IKEA i helgen om mammis orkar =) Så jag får fixat säng och skötbord, känenr att jag vill ha det färdigt. Ska tvätta alla bebiskläder med, men det får nog vänta tills nästa vecka, vill ha ordning på allt, man vet ju aldrig när vårt lilla miralek vill komma ut =)
Har bokat Ullared tillsammans med Camilla och våra män + ett par till som ska ha barn i juni, ska bli riktigt roligt =)
Saker och ting börjar få sin plats och jag mår utmärkt =)

/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Oj... tiden går snabbt nu!!



    Och på tal om det, fattar jag inte att det var en uge sen du skrev till mig, och jag inte svarat.. var fan tar tiden vägen? Inte direkt så att jag inte sitter vid datorn heller :P



    Klart vi snart får träffas! Gillis? :P Kan ju prata ihop oss om foto om inget annat! Marcus får bara följa med, eftersom jag tror mig veta att det är du som bestämmer ändå ;p

    2011-01-27 | 21:50:38
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: