Denssan

Vecka 26

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Riktigt skönt med en ledig dag =) Har precis varit ute med Shira i parken och hon har busat med en Jack Russel hane i lekhagen, så nu sover hon gottigt i sin korg <3
Sitter här hemma nu och väntar på rörmockaren, hur roligt är det då? Men det ska verkligen bli superskönt att ha rinnande vatten och att kunna gå på sin egen TOALETT! Det har varit ganska så kämpigt, speciellt så kissig som jag är hela tiden (den lilla ligger och trycker på min blåsa) men vi har klarat det och idag kommer han och fixar, skönt!
Igår gick jag in i vecka 26. Det börjar närma sig mer och mer och jag börjar undra hur jag ska hinna med allt innan prinsessan kommer? Men det löser sig säkert, det man inte hinner innan får man helt enkelt fixa efteråt =) Men vi har hjälp av mina underbara föräldrar, svärföräldrar och min älskade syster! Så det ska nog inte vara några problem =)
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: