Denssan

Planering inför lillans ankomst <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen har gått fort idag, snart slut på jobb, skönt =)
Älsklingen hämtar mig vid bussen sen blir det matshopping, usch det är inte så skoj, känns som så tråkiga pengar! Men mat måste man ju ha =)
Vi har även tvättid idag med, ännu roligare eller! Men som tur är så har vi ju tvättmaskin i vår underbart fina lägenhet så vi har tvättat det mesta förutom lakan och handdukar, så det går snabbt idag.
Har även börjat planera att alla små underbart söta bebiskläder ska tvättas och läggas till rätta snart. Sitter och kollar runt på söta små vaggor som jag vill ha, hoppas det dyker upp någon fin på blocket snart.
Ska hem till systeryster och kolla vagnen till helgen hade jag tänkt. Måste ju börja planera, man vet ju inte när vårt lilla mirakel vill komma till världen. veckorna gpr så snabbt och helt plötsligt kanske hon är här, hoss oss. Längtar <3



På lördags ska jag ÄNTLIGEN få träffa underbara Camilla! Åhh vad jag saknat dig!

Camilla och jag i somras <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: