Denssan

Hur kommer vår sommar att bli?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har redan börjat att fundera över sommaren och jag bara längtar!
Vi är ju vana vid att åka iväg var/varannan helg på Rockabilly och jag undrar om vi kan göra det i år. Vi båda vill och jag tror att det kommer att bli så, vår lilla prinsessa kommer att få följa med på mycket äventyr, men det är väl inget fel på det?
Eftersom min underbara bästa vän Camilla också ska ha en liten bara några veckor efter mig så vi kommer att hitta på mycket tillsammans, åka på roligheter och bara mysa <3
Ge mig sommar nu!!















/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Så klart ni kan åka på roligheter med Sessan! Våra barn har ju följt med på träffar både i Sverige å Usa. (Å de har förhoppningsvis inte tagit alltför mycket skada av det...)M var bara två veckor gammal på första bilutställningen å T sparkade som en tok i magen när jag väntade honom om bilen stod still under cruisingar. Det skulle röra på sig=)

    Jag längtar oxå till sommaren, men först blir det Vegas vid påsk!!!

    Stor kram

    2011-01-19 | 11:36:21
  • Julia säger:

    Åh jag längtar också sjukt mycket till sommaren och våren för den delen.

    Jag vet inte om jag har gratulerat till den lilla, blev sjukt paff när jag kom in här och såg att du hade värsta magen! Riktigt kul, grattis!

    Tapeten är jättefin! Låten sjukt bra!

    Kommenterar alla inlägg på en gång här :)

    2011-01-29 | 14:00:35
    Bloggadress: http://vartnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: