Denssan

Ännu mer ledighet

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag jobbar bara denna dagen också denna veckan, skönt!
Det är nog tur det för jag börjar känna mig dålig. Är helt slut i kroppen, förkyld, trött och det känns nästan som att jag har feber! Får se om jag ens orkar mig igenom dagen, men det vill och måste jag!
Har min favorit Shira med mig på jobb idag, vi ska ta bussen hem sen. Hon tycker inte alls om att ta bussen, sitter och ser helt förstörd ut när vi sitter där, sötnosen!

Imorgon går jag redan in i veckan 26. Dagarna springer iväg och det närmar sig mer och mer. Hittade en fin säng på blocket som jag är intresserad av att köpa, ska se vad Marcus tycker först =)
Varför ska man lägga ut pengar på en helt ny säng? Jag är ekonomisk ;)


/Denise

Kommentarer

  • Caroline - Mamma till Noah säger:

    Jag tänkte i dom banorna oxå angående säng till vår plutt. De blev en från blocket, (dock mest för den vi inte ville såldes mer) Men jag tycker absolute inte de är fel =)

    2011-01-10 | 23:04:17
    Bloggadress: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: