Denssan

Cardinals Car Club Junkyard Jamboree 2011 #4

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det party på Hammarlunda skrot. Det är grabbarna i Cardinals som har bilträff (min Marcus).
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra. Funderar på att åka ut där i eftermiddag med vår prinsessa och hoppas att det inte regnar. Man vill ju åka dit en stund i alla fall och träffa alla trevliga människor!  Sen så är det grymt bra band med! Min underbara vän Camilla (Pat C Miller) ska sjunga och hennes röst är helt underbar! Jag brukar stå längst fram och dansa när hon sjunger. Blir dock lite svårt i år då jag får hålla mig en bit ifrån med Hollie men jag vill verkligen inte missa henne!
Sen är det The Domestic Bumblebees också och det är riktigt bra! Får helt enkelt se hur det går med lillan =)
Vår prinsessa blir 4 månader idag! Hon äter gröt som om hon aldrig gjort något annat och smakar på alla smakprover mamma erbjuder. Palsternacka är verkligen ingen höjdare! men smaka ska man göra =)
Nej nu får jag ta mig i kragen och komma fram till vad som händer och fötter idag ;)
//Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: