Denssan

Underbart i huvudstaden

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har haft en superhelg! Fredagen startades med att äta frukost med mina älskade föräldrar och svärföräldrar inna flyget. Sne bar det upp till Stockholm. På flyget blev vi hämtade av Marcus kusin och sedan körde vi direkt och kollade på vår nya bil =) Det blev köp och den är riktigt fin och underbar att köra =)
Kvällen spenderades hemma hos Ralf och Sara med god mat, trevligt sällskap och Sing Star! Det blev även bastu och ett dopp i polen, jag vågade =) Det var en super trevlig kväll!

Lördagen gick vi upp tidigt och körde in till Stockholm. Fy f*n för att bo i stockholm, jag hade stressat ihjäl mig! Det är som att vara i en stor myrstack! Fruktansvärt! Men det är en helt underbart fin stad och shoppat fick vi med =) Det blev två par skor på Sivletto och lite tröjor på HM. Måste börja att fylla ut höst och vinter garberoben =)
Sen körde vi tillbaka till Nynäs, åt super god mat och spelade Wii =)

Söndagen körde jag och älsklingen hela vägen hem i vår NYA bil! Vi är så nöjda och glada, den är verkligen perfekt för oss =)

Tack Sara och Ralf för en underbar helg! Hoppas att vi ses snart igen!


Nu jobbar jag för fullt för imorgon bär det av till Spanien och High Rockabilly!! Jag längtar!!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: