Denssan

Tankar på det som varit

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland flyger ens tankar bakåt i tiden. Det är saker man upplevt, både bra och dåliga som kommer fram. Det tar tid att komma tillbaka till verkligheten, men det känns alltid lika bra när man är tillbaka =)
Mitt liv har alltid varit bra även om det hänt många tråkigheter på vägen. Brutna relationer med vänner, kärleksproblem, bråk med familjen, förlust av någon som står en nära mmm. Men i det stora hela har mitt liv alltid varit bra. Jag är nöjd med mitt liv än så länge och jag tror bara att allt kan bli bättre <3
Men ibland saknar jag saker som tillhör mitt förflutna, speciellt vännerna som en gång stått mig nära. Jag har hittat tillbaka till de flesta och idag har vi en bra relation, men det finns vissa som jag saknar när jag tänker tillbaka. Men jag tror att vi idag är så olika så vi inte skulle passa som vänner.
Men jag saknar dig! Ibland vill jag lyfta på luren för att ringa och bara prata så som vi alltid gjort, men jag kommer på mig själv att det inte går. Vår tid är förbi och jag undrar om den någonsin kommer tillbaka? Ibland önskar jag att den gjorde det, ibland inte. Men hur det blir kan enbart framtiden utvisa!

Just nu går jag i alla fall på moln. Jag är lycklig!
Min Marcus gör mig stark och jag skulle inte klarar av att vara utan dig älskling!
Du är det bästa som finns!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: