Denssan

Jag älskar livet

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft en underbart mysig helg! Den har jag spendarat med nära och kära <3

Fredag: Åkte hem till min syster direkt efter jobb. Busade med mina små änglar, tittade på Madicken som jag köpt med mig. Min underbara Linda kom också! Sen blev det underbart god mat! Det blev Idol och mycket härligt snack! Jag somnade tidigt på soffan, helt slut! Sen körde jag och älskligen hem tidigt och somnade som stockar!

Lördag: Orkade kappt gå upp ifrån sängen! Men efter många om och men så kom jag iväg till Entré. Köpte present till mina söta kusse Rasmus och sedan åkte jag BUSSEN till trelle. Jag tycker inte om bussen faktiskt, men ibland går det bra =)
Blev hämtad av sötnöten Bella och sedan åkte vi hem till moster. Här blev det kalas, god mat och mycket kakor, jag är ett kakmonster! Älsklingen ko senare och det var en supermysig dag/kväll. Jag lovar att det blir spel nästa gång Bellis <3

Söndag: Gick upp sent ifrån sängen. Det blev en tur till Entré med moster och kusinerna. Inget shoppande för mig, jo en ögonskugga =)
Sen blev det hem till mammis och pappis för Kalopps, det är så underbart gott!
Låg sedan vaken ganska länge och tittade på valet innan jag somnade gott tillsammans med min kärlek <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: