Denssan

Lika som bär?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var jag på dop till min nästkusins bebis. När vi satt i kyrkan, jag tillsammans med min söta syster och hennes små troll, så satt Vince så fint och lyssnade på prästen. Han snappade upp ett och annat om vad prästen pratade om och helt plötsligt sa han till mig "Jesus Kristus, vilket konstigt namn moster". Jag kunde inget annat än att skratta åt hans söta kommentar <3

Fick även frågan igår igen, den frågan som jag fått så många gånger. Känner du hon i Ensam mamma säker? Jag vet inte hur många gånger jag har fått denna frågan och nej jag känner inte henne. Har faktiskt aldrig sett henne innan =) Men jag fick även reda på att vi är väldigt lika hon och jag. Speciellt när jag hade mitt blonda hår och innan jag blev en liten tjockis ;)
Vad tycker ni?








/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: