Denssan

Stressat som en jubel idiot!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilken morgon! Somnade väldigt sent igår eftersom jag först jobbade sen hem och stryka klänningarna som jag ska ha till fotograferingen idag. Packa och leta efter mitt röda läppstift! Jag leta och leta men hittade det inte! Får panik eftersom det är det bästa läppstiftet jag någonsin haft! Efter många vänder runt i lägenheten kollar jag för säkerhetsskull i resväskan. Där ligger det gömt! Varför är det alltid så när man ska ha något att det är helt borta??
När klockan ringde i morse var jag helt död! Jag kunde bara inte röra på mig. Så kom upp alldeles för sent, plattade håret (somnade med blött hår igår, det värsta som finns) sminkade mig, tog ett par jeans i högen och ett linne. Kastade i mig ett äpple och sedan iväg. Väl i bilen efter promenaden med Shira och påväg ut ifrån malmö kommer jag på det. Jag har glömt MOBILEN!!!! Jag känner mig helt naken utan min telefen. Samtidigt hör jag på radion att en lastbil kasat ner i diket vid ombygget i Vellinge och det är låånga köer. Då är det inte till att tänka på att vända för att hämta telefonen. Det är bara till att fortsätta.
Satt i en jäkla kö men jag hann nästan i tid, men hjärtat i halsgropen!
Nu kom jag även på att jag glömt öronhängena till idag! Åhh jag får panik på mig själv!!!! Hoppas jag har några andra hemma! Fan fan fan! Jobbig morgon!
Hoppas att dagen i alla fall blir bättre och att det blir några bra bilder ikväll, spännande.. =)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: