Denssan

Reklaminspelningen gick riktigt bra!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har varit ledig nu i 4 dagar och har inte haft tid att sitta vid datorn. Har hänt mycket saker dessa dagarna och jag tänkte berätta lite snabbt.. =)

Torsdag: Stod på Loppis tillsammans med Malin och Lo. Vädret kunde ha varit bättre men efter en hel dag så gick vi hem nöjda med en del extra pengar i fickan och inte så mycket saker med oss hem =)
Nja jag har en del kartonger med kläder kvar, vet inte var jag ska göra av det =/ Någon som vill rota och ta med sig några plagg hem?? =)
Kvällen spenderades med mina söta svärföräldrar och sen blev det sängen tidigt!

Fredag: Upp tidigt för att köra älsklingens arbetskamrater till flyget och sedan hämta lillebror i Höör.
Sen hann vi vila en stund och sedan packa väskan inför kommande filminspelning.. =)
Tog på mig mina älskade jeans, ett linne och satte upp håret som jag brukar. Väl där så tyckte de inte att de behöve styla mig, jag passade perfekt som jag var =)
Filminspelningen var väldigt intressan, frös en hel del, drack gratis öl, åkte runt i bilarna, träffade underbara töser och sedan blev det partaj på kvällen. Det ska bli riktigt spännande att se hur det hela blev =)
Tyvärr fick jag fruktansvärt ont i mina öron och det slutade aldrig att tjuta. Jag MÅSTE använda öronproppar annars kommer mina öron att gå sönder =/
Kom inte hem fårn klockan var närmare 3 på natten, åt nattamat på McDonalds och sedan somnade jag och mitt hjärta gott! Tack min älskade lillebror för att du ställde upp och var chafför, du är bäst!
Tack även underbart söta Camilla för en underbar kväll!

Lördag: Vaknade inte från över 12! Det kan jag inte minnas när de hände sist! Men det behövdes!
Åkte på kalas till min prins <3 Fick myst och busat med de två små trollen som jag älskar mest! Träffade min söta muster och kusiner, mian underbara mromor & morfar mf. Tyvärr orkade vi inte stanna så länge men jag hann med det jag ville, pussa på mina små hjärtan <3
Sen blev det sängen tidigt tillsammans med min kärlek <3

Söndag: Blev en tur hem till Malin och Lo för att gratta lilla sessan på 6 månaders dagen <3 Åt frukost och snackade skit en stund sedan åkte jag, älskling och svärmor runt och tittade på klinkers och kakel. Hittade en del som jag tyckte om men nja inget som vi bestämt oss för. Fick med mig en tomatplanta he, nu jäklar ska det odlas =)
Blev en tur hem till mina älskade föräldrar, åt middag och snackade en stund, sen hem till malmö igen. Såg den 3:e filmen av Sällskapsresorna, åt majskolvar och mös <3


Ja det var en del av det som hänt under min ledigthet, hade gärna varit ledig ett par dagar till! Men nu längtar jag mest till fredag, då får vi VÅR lägenhet!!!


/Denise

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag skulle gärna vilja rota :P Btw, vi har inte sätts på mycket länge nu så tycker vi kan ta en fika en dag =)Har tyvärr inte ditt nr kvar då mobilen blev stulen ju. Så bara o mess när du känner för det :) kram

    2010-05-17 | 18:16:01
  • Veronica "Ånka" säger:

    Lägg ut saker du inte ska ha kvar på tradera =) så tjänar du en slant till =)

    2010-05-22 | 11:48:44
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: