Denssan

Packa packa packa

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ska snart packa ihop på jobb och bege mig hem till den nästan tomma lägenheten. Under den 1,5 timmen ajg är ledig idag ska jag städa eftersom det tydligen var evigehter sedan där blev städat! (inte jag som bott i lägenheten) Det kommer en kille ikväll och ska titta på den och jag hoppas att han vill ha den så att jag kan bli av med den, skönt hade det varit. Jag vill inte behöva betala 2 hyror, jag är ju aldrig i lägenheten! Just nu står där endast en säng, ett bord, en sogga och en tom hylla. Det till och med ekar. Det ska bli skönt att slippa den samtidigt som jag kommer få en tår i ögat när den dage väl kommer. Jag har haft många roliga stunder där och ja klart jag kommer att sakna det. Men det tillhör mitt förflutna, det kommer aldrig igen. 
Nu ska jag endast titta framåt och jag är glad över det jag ser =)


/Denise 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: