Denssan

Min älskling är bäst...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Efter avslutningen på Rallylydnaden igår kom jag hem till nylagad paj och pannkanor.. =) Ja jag är ganska så bortskämd av min älskling, han är bäst <3

Idag är det onsdag och det är jobb hela dagen. Bara denna månaden ocksp med KU sen är det slut för min del. Jag kommer verkligena tt sakna mina "ungdomar", kommer kännas tomt utan er! Men jag måste släppa taget någon gång. Känner att jag inte hinner med allt jag vill och att hålla på med kurser och jobb 3 kvällar i veckan tar på en. Man hinner inte med någonting annat. Det är helt enkelt dags att gå vidare i livet! Men jag vet att jag kommer att träffa er lite då och då. Ni försvinner inte helt som tur är. Ni har blivit mina vänner och ni betyder mycket för mig! Hoppas att ni inte glömmer mig!

Idag ,åste jag också förbereda inför fotograferingen imorgon, spännande.. =) Jag har valt ut 3 klänningar och har nästan bestämt mig för hur håret ska vara. Skorna har jag klara och det känns bra! Så imorgon efter jobb blir det direkt till att göra sig snygg, har 2 timmar på mig så det ska nog räcka =)
Blir det någon bra bild så hoppas jag att jag får någon av bilderna =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: