Denssan

Jag älskar auktioner =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var jag som vanligt en gång i månaden på auktion här i trelle. Men igår slapp jag att jobba, lillebror var sugen.. =). Så jag kunde istället sitta och njuta och titta på alla underbara saker. Jag fick med mig lite saker hem, en matservis och ett gammalt tiki köksbord med fyra stolar, helt perfet till vår nya lägenhet =)
Jag kände mig riktigt nöjd igår, billigt och underbart fint, kan det bli bättre?? =)

Lite om vad som mer har hänt hos mig i helgen:
Valborg: Körde hem och fick vilat en liten stund. Sen körde jag och älskling och lämnade Shira hos sin extra "husse & matte". Sen körde vi hem till min systers vänner. Där blev det bus med barnen, en sväng och titta på båldet och en massa snack. Väldigt trevliga männsikor och det var en helt underbar kväll =)

Lördag: Började att rensa i lin lägenhet. Jag var riktigt duktig måste jag säga! Det blev 5 sopsäckar till soptippen och två kartonger till loppis och en kartong att spara. Men ajg har en hel del kvar att rensa, känns skönt att komma igång. Ska sälja en massa på loppis nästa vecka =)
Sen blev det snabbt hem, göra sig snygg och hem till Dr Dam =) Där blev det lite Cider och massa snack innan vi körde över bron till The Dee Diner. Väldigt trevligt litet ställe, mycket folk och härlig musik. Tyvärr var det ganska så trångt, men det var trevligt =)
Sen somnade jag och mitt hjärta som stockar!

Söndagen har jag ju redan berättat vad jag hittade på. Det tog hela dagen på auktionen och sen är man helt slut när man kommer hem. =)
Fick i alla fall fixat lite mat och svenska jordgubbar, mums.. =)



/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Låter som en bra helg!!

    Själv har jag ju jobbat hela helgen, men det har gått bra. Kollade Mimmis dansuppvisning oxå. Kul!

    Kram

    2010-05-03 | 11:09:20

Kommentera inlägget här: