Denssan

Fotograferingen..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår blev jag fotograferad och det var rikigt roligt =) Jag hoppas att du fick till någon bra bild Robin! Hade 3 olika klänningar på mig och håret i min favvis frisyr. Kände mig faktiskt vacker igår och det syns på bild =)
Ska bli riktigt spännande att se resultatet!! =)

Idag är det FREDAG, wihooo! Jag älskar fredagar!
Ska till lägenheten idag med mina föräldrar och svärföräldrarna. Ska kolal lite mått och få mer ideér =)
Hämtade vårt matsalsbord igår, jag är förälskad i det! Helt underbart fint och det kommer att passa perfekt!
Sen blir det pizza och myskväll <3

Imorgon ska jag följa med Cardinals till bilutställning på Jägersro i Malmö. Hoppas det blir fint väder!!
Sen vet jag inte om det blir någon körning till Ystad, får se vad mitt hjärta har tänkt sig!

Söndag MÅSTE jag rensa min källare (svimmar bara jag tänker på det). Blää det är så mycket som måste göras och jag har en hel del att sälja på Loppisen på torsdag! Annars får jag helt enkelt slänga allt =/


/Denise

Kommentarer

  • eraze säger:

    Hade gärna velat gå på loppiset, men är i malmö antar jag?

    2010-05-07 | 16:55:31
  • Lotta säger:

    Det var ju min kompis Robin som fotade dig, det visste inte jag. jag har sett tre bilder på bilddagboken. dom var jättefina :D Han går ju på min skola :D

    2010-05-08 | 15:30:16

Kommentera inlägget här: