Denssan

Äntligen har rivningen kommit igång

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det har varit en bra helg, haft mycket att göra och vi har fått välsigt mycket gjort!

Fredag: Var på banken tillsammans med min älskling, skrev de sista papperna och fick nycklarna till vår lägenhet! Det känns riktigt bra!
Sen var det raka vägen hem för att göra sig fin för kvällen då det var 50års fest! Hade en supertrevlig kväll! Det hela slutade med att jag fick leda min älskling hem, haha.. =)..

Lördag: Upp tidigt och möta far, svärfar och lillebror vid lägenheten. Nu var det rivning som gällde! Fick ut hela köket, alla lister och en hel del av tapeterna åkte ner! Malin kom också förbi och hjälpte till.
Blev en supergod Pizza och sedan tog vi ett tag till. Jag och älsklingen somnade runt halv tio framför den nya Wallander filmen, helt slut i kroppen!

Söndag: Då var det dop för lilla Leony! Det var fint och super god mat <3
Sen var det till att åka till lägenheten igen och dra ner tapeter! Nu är det inte mycket tapet kvar, härligt!

Jag vill tacka alla som hjälpt oss i helgen, far, lillebror, svärfar, svärmor, svägerska och Mikael. Ni är helt underbara som ställer upp! Tack!!

Nu ser jag framåt och allt känns riktigt bra!

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Åh, vad härligt att ni är igång!!!! Grattis!

    Det verkar ju va ett bra party ni hamnade på i fredags. Haha.

    Blir det lägenhets-jobb varje kväll nu?=)

    Stora kramen

    2010-05-24 | 11:53:16

Kommentera inlägget här: