Denssan

Sommar sommar sommar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu börjar planerna inför sommaren att sätta igång och jag älskar det!
Har lämnat in min semester. Jag ska för första gången ha semester under sommaren, härligt! Förra året sparade jag många dagar och tog endast ut lite då och då. Detta året ska jag i alla fall ha 2 veckor på raken. Tog de två första veckorna i augusti. Eftersom det är A-Bombers den helgen så blir det PERFEKT!
Balle är också inplanerat över midsommar =)
Spanien är inbokat pch semestern är inlämnad under da dagarna i september. Man börjar få mycket att se framemot och det känns riktigt bra, nu börjar livet igen!
Sen får vi helt klart inte glömma Cardinals träff! Vi hoppas på solsken den dagen så det kan bli lika underbart som förra året, jag håller tummar och tår grabbar!

Så fort solen börjar titta fram och våren är på ingång då sätter alla planer igång. Hela sommaren händer det en massa roliga saker och det är ut med Oldsen som gäller. Jag längtar tills jag sitter framme i Oldsen, en cider i ena handen och känner den varma sommarvinden i ansiktet, åhh vad jag läängtar. Ge mig sommar NU!!!






/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Åhhh, jag längtar oxå!!!

    Tror att jag å kompisen tar pickisen till The Baseballs konsert i Gislaved i slutet av april. Hoppas på sommarvägar då =)

    Självklart ska caben oxå ut å rulla i sommar. Me like!

    Kram

    2010-03-16 | 13:43:56

Kommentera inlägget här: