Denssan

Snart är det dags...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är så trött. Jag är riktigt fruktansvärt trött så att jag nästan tycker synd om mig själv! Men man ska inte gnälla jag har verkligen haft en underbar helg!
Har varit iväg i Polen och myst. Ätit gott, badat i pool och umgåtts med trevliga människor, kan det bli bättre? Ja om min älskling hade varit med såklart, men man kan inte få allt!

Nu är man tillbka i verkligheten men det varar inte så länge =) Nu på onsdag bär det av och det känns riktigt konstigt! Jag vet att jag snart kommer att befinna mig i USA men jag inte riktigt ta in det. Jag har inte ens packat!! Hur smart är det?? Jag måste fixa det idag och vet inte hur jag ska hinna. Måste en sväng till systeryster och mina små troll idag med, måste få pussa på dem innan jag åker <3 Moster kommer att sakna er massor!

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, min hjärna är inte vaken. Den skriker efter sängen!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: