Denssan

Ser folk inte sig i speglen??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har en lite frågan, får man verkligen klä sig hur som helst?
Själv så klär jag mig inte som alla andra, jag har min egen stil. Jag älskar att shoppa kläder på Tradera och köpa sånt som ingen annan har. Men allt jag har på mig passar ihop och ja enligt mig så är det en snygg stil.
Men idag såg jag en tjej, eller ja hon kan väl vara i min ålder så får kanske säga en kvinna. Hon hade en rosa kappa (inget fel i det, jag älskar rosa) men till denna klarar rosa kappa hade hon riktigt RÖDA strumpebyxor. Inte nog med det till dessa strumpebyxor hade hon riktigt skrikande rosa PUMPS! Jag undrar, hur tänkte denna kvinna när hon tog på sig i morse, tog hon inte sig en titt i speglen?? Får man verkligen klä sig så, jag kan närstan säga att hon såg ut som en clown.
Vissa gör verkligen allt för att få uppmärksamhet!


Igår var det tisdag och på tisdagar går mitt favvis program Desperata Hemmafruar. Vi hade ätit en god mat och älskligne hade fixat plättar till efterrätt, sen plockade jag undan lite och packade det sista inför resan till Polen imorgon. När jag sedan väl sätter mig för att få se mitt program, vad händer? Jo jag SOMNAR efter 5 minuter! Hur kan jag bara tillåta mig själv att somna till detta underbara program? Marcus försökte att väcka mig ett antal gånger, men icke! Kan man säga att jag har blivit pensionär i förtid???



/Denise

Kommentarer

  • Nina säger:

    Det är den värsta kombinationen jag vet, rött och rosa.. usch! Ja hon är väldigt charmig den där haha :)

    2010-03-17 | 12:55:58
    Bloggadress: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: