Denssan

Är det nakenhet som gäller??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland när jag har lite tid över så sitter jag och kollar runt på olika människors facebook, bloggar eller bilddagbok. Det händer ofta att man ser halvt nakna töser och killar. Är det så att man lägger ut nakenbilder på sig själv för att få uppmärksamheten ifrån andra? Jag kan inte tiktigt förstå de tankarna, kan man inte få uppmärksamhet på något annat sätt? Eller man måste kanske visa pattarna eller andra delar av sin kropp?
Jag tycker faktiskt synd om dessa töser, ja även pågar som lägger ut nakenbilder, har ni verkligen inget annat att komma med?
Sen kan jag hålla med om att kroppar är vackra och i många fall så använder man dessa i konsten, men är det verkligen konst att lägga ut bilder på sig själv på bilddagboken el facebook? Det tycker inte jag i alla fall. Är det inte bättre att få uppmärksamhet på något som man är bra på istället för att visa sin kropp? Är inte kroppen mer "värd" än så?
Vem som helst får inte se min kropp, den tillhör mig och jag skulle aldrig få för mig att lägga ut nakenbilder för att få uppmärksamhet. Min kropp är vacker och jag väljer vem som får se den. Det är något privat och enligt min mening ska man inte dela den med hela världen.
Så på med kläderna töser!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: