Denssan

Vilken jävla idiot till människa!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article894819/Tva-bitna-av-losspringande-hundar.html

När jag läser denna artiklen så känner jag en ren ilska! Vilken jäkla jubelidiot till människa! Hur fan kan man bara yttra sig på det sättet som hon gör? För det första, hade hunden bitit dig så hade det för fan blivit märke! Annars är det väl inget bett din idiot! Sen bara tanken på att gå in och hämta ett JÄRNRÖR och slå hunden med, hur idiotiskt är inte det? Hur kan en vuxen människa bara komma på tanken när hunden inte har gjort ett jäkla skit! Hur rätt står det till i ens huvud då?
Sen att du blir glad över att hunden blivit överkörd! Det är ett liv du pratar om, ett liv som betyder oerhört mycket för någon!
Denna människan gör mig riktigt förbannad! Skaffa dig kunskap innan du går ut i tidiningen!
Hunden har inte ens rört din son, han sprang fram och luktade, är det ett hot? Sen att du springer fram och viftar DET är ett HOT emot hunden, förstår du inte det?
Men det visat bara ytterligare att folk inte vett ett skvatt om hundar och tror att de är dödsmaskiner bara de springer lösa! Läs på mer och skaffa er en kunskap hur man ska bemöta djur istället! Skräm inte upp era barn bara för att ni är rädda för djur!
Jag tycker oerhört synd om familjen som förlorat sitt djur tack vara dig! Hoppas verkligen aldrig att du skaffar dig ett djur för det har du inte inte förstånd till!

/En jäkligt förbannad Denise



Kommentarer

  • Lotta säger:

    Totalt blåst kvinna, jag håller helt och hållet med dig! Jag hade skämts över att säga något sådant i en tidning, hon borde skämmas!

    2010-06-08 | 21:22:30

Kommentera inlägget här: