Denssan

Underbart älskade sommar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sommaren är här, helt underbart! Idag har jag shorts på mig och jag älskar det! Jag har saknat dig Sommar!
Du får alla på bra humör och livet känns alltid mycket lättare! Idag kommer bli en bra dag =)

Efter jobb ska jag till vår nya lägenhet och städas lite. Det går verkligen framåt och jag är grymt stolt över min älskling. Han är såå duktigt!
Nu har vi bestämt att vi ska flytta in i slutet av denna månaden och jag bara längtar!

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Håller med dig. Mrs SUMMER is awesome!!! Me like!!

    Har oxå gått i shorts idag. Dem har jag saknat sen vi åkte hem från Usa i april, men nu jäklar är de på igen.

    Vad gött att det rullar på snabbt i lägenheten. Visst är det bra med en händig gubbe!

    När kommer bilder från lägenheten??=)

    Kram

    2010-06-02 | 16:11:59

Kommentera inlägget här: