Denssan

Underbar helg, förjävlig morgon

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tillbaka till verkligheten nu!

Fredag: Gick upp tidigt, lämna Shira på dagis, åka och handla och packa inför helgen och jag hann allt =)
Sen bar det iväg till danmark!
Det blev en underbar dag! Spenderade någon timme i poolen först med bara Camilla. Där satt vi och njöt av god dricka och mycket härligt snack. Sen kom pojkarna och då var det slut på lugnet. Det var mankinis, brottning och allt som pojkar är bra på, haha =) Så det slutade med en del blåmärken, men det är smällar man får ta =)
Sen blev det god mat, dricka och underbart sällskap! Det blev mycket dans denna kvällen, Jive, Swing och bugg. Jag börjar bli duktig (vill inte skryta men det är så).







Lördag: Blev väckt tidigt!!! Sen var det fullt ös igen! Nja vi vilade en del på dagen sen var det fest =)
Mycket dans och härlig musik. Jag och Camilla blev väldigt uppraggade av ena sångaren (behöver inte nämna namn) Men nja där gick han väldigt mycket bet. =) Vi har de vackraste och bästa pojkvännerna och inte ens hans röst (som man verkligen kan smälta av) och hans rörelser på pianot kan få oss att släppa dem. Men det var roligt i alla fall ;)
det blev lite Jive och Swing och allt det underbara därtill! Vad klokan blev innan det var dags för mig att krypa till sängs med ett jäkla tjut i öronen vet jag inte, men jag som väldigt gott i alla fall!

Söndag: Upp i lagom tid och packa ner allt (mina saker har en tendens att förflytta sig långt ifrån min/mina väskor! Jag vet inte hur jag lyckas! Men det gick smärtfritt och ganska så snabbt =)
Sen blev det avfärd hemåt, trött och sliten. Väl hemma blev den en välbehövd dusch, hämta Shira och sedan till svärföräldrarna och grilla. Helt underbart väder och riktigt god mat.

Så min helg har varit helt fantastiks med god mat, dricka, härligt sällskap och mycket mycket goa skratt!

Så nu till min morgon idag då.
Kom upp sent som in i bomben men var jäkligt snabb på att göra mig i ordning. Lämnar Shira på dagis och jag tycker att jag är duktig som är så tidig! Men då just när jag ska svänga av till motorvägen så händer det. Min bil börjar att blinka och det ryker som sattan och allt dör! Där sitter jag!!
Men eftersom jag har världens bästa pojkvän så kom han tillsammans med sin chef och efter många om och men så fick vi den till en verkstad. Fick lånat en bil ifrån chefen och ja jag kom till jobb 1 1/2 timme försent. Men vad ska man göra?? Förbannad som ett bi var jag men jag blev lugn när min älskling kom!
Sen har jag fruktansvärt mycket på jobb, känns inte som det blir något gjort hur mycket jag är gör. Men men det är måndag och jag HATAR måndagar!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: