Denssan

Nu sitter den på plats

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu sitter den på plats! Den är utan tvekan den vackraste tatuering som pryder min kropp. Den betyder mycket för mig. Den och Shiras tass är de som står mig närmast hjärtat <3
De första 2 timmarna kändes det inte ett skit, inga problem tänkte jag. Men när alla linjer var färdiga och vi skulle på att skugga så kom det, det gjorde så fruktansvärt ont, det var en plåga. Men det är en smärta som man kan ta men ont gjorde det! Men nu är det endast färgerna nästa gång och jag längtar redan =) Sa även till min tatuerare igår att jag aldrig kommer att gå till någon annan, han är helt enkelt bäst =)
Men ni får vänta ett tag på någon bild, hittar nämligen inte sladden =/ Men så är det när man lever i en jäkla flyttoreda!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: