Denssan

Mattes bebis <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

I morse lämnade jag Shira på testdag på dagis, jag hoppas verkligen att det går bra! Hon ska testa ett annat på måndag där hon ska stå tillsammans med en Ridgebck hane, super mysigt =) Jag hoppas på att hon tycker om honom så de kan fortsätta att stå tillsammans!
Så idag vet jag inte vad jag ska göra på lunchen. Jag har ingen hund att gå hem till och det känns konstigt! Men jag måste vänja mig för snart kommer hon att vara på dagis var dag! Min lilla bebis <3

Idag ska jag och älsklingen till IKEA och beställa kök =) Jag vet hur jag vill ha köket nu och jag riktigt längtar tills det står färdigt! Inte lång tid kvar nu!

Igår hade jag en trevlig kväll med Camilla. Det blev kinamat och en massa snack! Har bokat lördagen tillsammans så då blir det partaj, härligt =)

Nu ska jag fortsätta jobba! Tycker synd om mig idag har en jäkla mensvärk! Finns det något värre, blää!!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    SOMMARLOOOOOV!

    Precis hemkommen från skolavslutningen. Min "lille" kille har haft sin sista dag på nuv skolan å ska börja högstadiet till hösten. Vart tog de åren vägen??

    Trevligt med tjejkvällen. Sånt behöver man.

    Du får väl ta en skön promenad själv på lunchen idag. Hoppas att det går bra på dagis för din bebis.

    Har du nån sol att njuta av idag??? Här regnar det. Hur kul är det när det är sommarlov?=(

    Lycka till med köks-köp idag.

    Kramen

    2010-06-10 | 10:58:02

Kommentera inlägget här: