Denssan

Måndag nu igen...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndag idag då, usch. Jag tycker verkligen inte om måndagar! Det är jobbigt att komma upp ifrån sängen, jag vill bara inte. Vill helst bara dra älsklingen intill mig och somna om. Men nej efter att mobilen blivit omsnoozad 3 gånger så måste man tvinga sig upp.

Under helgen har vi (älsklingen) hunnit mycket med lägenheten. Allt är färdig spacklat och snart kan vi måla och sätta tapeter =) Ska iväg och beställa kök nu i veckan och boka dag då vi ska sätta igång emd toaletten. Känns overkligt, snart bor vi där! Underbart!
Jag har fortfarande inte blivit av med min lägenhet, det skyller jag helt och hållet på min hyresvärd. De vill nog inte bli av med lägenheten eftersom de klyddar som de gör. Är så jäkla trött på det! Nu tänker jag inte hjälpa dem, hoppas att de står där utan någon hyresgäst när jag flyttat!

Nu är det nu vecka och massor med nytt som händer =)
Hundkurs idag och imorgon. Sen hoppas jag på att jag får träffa underbara Camilla (PatC) på onsadg. Vi behöver vår Camilla och Denise dag!
Ska även beställa kök och fortsätta i vår lägenhet.
Underbart me dny vecka, man kunde fått slippa måndagen bara!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: