Denssan

Balle

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sista dagen på jobb denna veckan, för imorgon är det som alal vet midsommar! Det blir Danmark näsrmare bestämt Balle för vår del.
Så idag har jag MYCKET att fixa! Ska till frisören direkt efter jobb, tack min söta kusin för att du ställer upp <3 Efter jag blivit snygg i håret måste jag åka och handla all mat som vi ska ha med oss. Som tur är har jag och Camilla delat upp vad vi ska handla med oss, tur att vi har varandra =) Efter det ska jag hämta upp älsklingen sen hem och packa och planera för kommande dagar. Ja denna helgen är verkligen fullpackad! Men det kommer att bli helt underbart skoj =)
Ska du hitta på för skoj då?? =)




/Denise

Kommentarer

  • Annika säger:

    Ha en jättetrevlig midsommar!

    Vi ses som vanligt när helgen är över =)

    Kram

    2010-06-24 | 13:17:22
    Bloggadress: http://ryttaregardens.se

Kommentera inlägget här: