Denssan

Tisdagar är veckans tråkigaste dag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag tycker verkligen att tisdagar är grymt tråkiga. Jag vet inte varför!!?? Kanske för att helgen är långt ifrån och tröttheten ifrån helgen kommer smygande?? Tråkigt är det i alla fall..

Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Jobba ett antal timmar till sen hem, fixa med maten, städa och läsa.. =).. Vet inte riktigt vad det är på tv idag mer än halv 8 hos mig =)
Igår tittade jag på Spårlöst, jag blir alltid tårögd i slutet när de har hittat den de söker, underbart program.. =)

Hade många besökare igår igen, men inga kommentarer. Fegisar.. ;)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hello!

    Sitter å lunchar med datorn som sällskap å "kollar" till dig :-)

    Har varit på afro på fm, så nu kan träningsångesten lägga sig för idag.Hihi.

    Hur går det med din träning?

    2010-01-19 | 12:49:19

Kommentera inlägget här: