Denssan

Onsdag hela dagen idag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var det insdag, igen. Men det känns faktiskt alltid lika bra när onsdagen kommer, då är det dags för KU. Jag hoppas på att det blir sällskapsspel idag, jag älskar sällskapsspel! Förra veckan skrattade man så mycket att man nästan kissade på sig, det tycker jag om, haha.. =)

Så idag är det jobb hela dagen. Har en del papper som jag ska fixa med nu, massa fakturor, alltid skoj.. =)
Sen blir det hem efter jobb, en snabb sväng till Williy´s och handla mat, en sväng ut med Shishi (om jag får ut henne i detta vädret) och sedan blir det Ku och mina söta ungdomar. Som inte längre är ungdomar, de är vuxna människor men för mig kommer ni alltid att vara mian små ungdomar.. ;)


Jag och mina två prinsessor, ni är guldvärda <3 <3 <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: