Denssan

Ni är några små blygisar.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag ser att jag har en del besökare, men aldrig någon som lägger en kommentar så att jag kan få reda på vem ni är, det hade varit skoj.. Kom igen lämna ett spår.. ;)

Idag är det min favorit dag, FREDAG! Helgen blir lugn och skön, ja tur är väl det eftersom jag knappt kan gå. Mina fötter är väldigt svullna så jag får hålla mig till mina ballerina skor. Det är inte vackert men det är de bästa, helt omöjligt att få på sig sina stövlar!
Jag kan säga att det blir inga långa promenader med Shishi, men hon får klara sig i några dagar. Marcus fick gå sista rundan igår, mina fötter orkade inte.
Ikväll blir det säkerligen en sväng hem till Malin, Brian och söta Lo. Så jag räknar med någon god mat och lite Wii.. =)
Imorgon ska vi hem till mina älskade föräldrar. Ska planera inför vår kommande resa, boka bil och vad vi vill se, spännande.. =)

Så helgen blir lugn och skön och jag tycker om det.. =)

Nu ska jag fixa lite med papper, måste bli färdig med avstämningen idag!


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Stackare, men vill man vara fin får man lida jädrans ta mig :P Hoppas allt är bra med dig annars, man ser ju inte dig så ofta :) förhoppningvis ses vi på onsdag Kram

    2010-01-15 | 09:22:47
    Bloggadress: http://eraze.bloggagratis.se
  • Torgny säger:

    Inte lönt att lägga kommentarer ju... =(

    2010-01-20 | 15:11:28

Kommentera inlägget här: