Denssan

Jag vill inte ha mer snö nu!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilket jäkla väder det var igår, det gick inte att vara ute! Jag gick snabbt hem efter jobb, köpte mat på sibylla (man får synda när det är dåligt väder) sen upp och kastade mig i soffan, skönt! Kunde spendera nästan 2 timmar där i värmen innan det var dag för att packa på sig en massa klder, ta på Shira 2 täcken (hon är så jäkla frusen) och sedan ge sig ut i ovädret! Tur att det inte är långt till jobb! Men det tog lång tid innan jag fick ut Shira, hon riktigt vägrade!
Väl nere på Ku så kom det ner några av "mina" ungdomar och det blev en massa sällskapsspel och en hel del goa skratt, underbart! =)
Efter jobb var det bara till att gå kvällsrundan med Shishi som tur var hade det slutat att blåsa! Sen hem och bädda ner mig och Shishi i sängen, skönt! Men sen kunde jag inte somna! Jag är inte van vid att vara helt själv, jag hatar att inte ha älsklingen intill mig! Och när jag väl sover hemma vill jag ha Jenny i soffan intill mig, så att jag har henne nära! Jag vill inte vara själv, tur att jag i alla fall har Shishi! =)

Idag är det torsdag och helgen närmar sig. Jag och Jenny har lite planer på att gå ut imorgon, det var evigehter sedan! Bara hon och jag, en riktigt myskväll men god mat, god dricka och en massa snack och förhoppningsvis lite dans, det ser jag framemot.. =)
Förresten Jenny är inne och fixar färgen på tatueringen idag, spännande!! =)

Efter jobb så blir det träning, faktiskt skönt.. =).. Det behövs! Jag måste även säga att jag är väldigt duktig och äter inga sötsaker (jo på lördagar) men det är väldigt duktigt för att vara Denise, jag är faktiskt stolt över mig själv! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: