Denssan

Jag är en Docka...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag under frukosten på jobb blev jag kallad Dockan. Jag kan inte säga annat än att jag blev riktigt glad, jag har alltid velat vara en docka.. =).. Med mina flätor och min röda skarfs i håret så ser jag tydligen ut som en docka, jag ska nog ha håret såhär oftare.. Ska se om jag kan ta en bild sen.. =)



Idag är det äntligen FREDAG! Världens bästa dag! Vi har inga planer idag, vi ser vad kvällen har att erbjuda. Jag siktar in mig på god mat och myspys i soffan, det är vad jag orkar idag.. =)

Har inga planer för imorgon heller, förutom att jag ska ut och gå. tror att det blir Bulltofta imorgon och bokskogen på söndag, det är så skönt att komma ut och gå. Rensa huvudet och få frisk luft. Sen är man helt slut på kvällen och då får man inga skuldkänslor om man latar sig och går en snabb kissrunda med Shira för då är hon så nöjd.. =)


Världens sötaste Shira <3 <3 <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: