Denssan

Jag älskar leopard...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är helt och hållet kär i min mössa! Den värmer och den är grymt snygg =) Jag kan köpa allt jag ser bara det är leopard, har kommit in i en leopardfas hel enkelt, men jag älskar det.. =)

Idag är det torsdag, konstigt nog. Det känns som måndag. Men helgen är snart har och det glädjer mig. Inte för att jag har något speciellt bokat, det blir nog lugn och ro och någon långpromenad, men det är precis det som jag känner för. Känner inte alls för ut och partaja, inte när det är såhär kallt, då vill jag bara vara hemma i soffan och mysa.. =)






Hittade 2 söta sphynxar som jag blev förälskade i, jag vill ha!!

/Denise

Kommentarer

  • CC säger:

    Kul att du är tillbaka och förgyller min vardag =)

    Lycka till med dina nya tattoos. Hoppas på bild sen.

    2010-01-07 | 18:49:10

Kommentera inlägget här: