Denssan

Det närmar sig med STORA steg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Imorgon är det dags, då blir mina fötter fina. Åhh jag längtar! Även om jag vet att det kommer göra riktigt ont, men vill man vara fin får man lida pin! Mina fötter kommer att bli finast i hela världen =)

Så nu var det månda igen. Helgen går helt för fort. Jag har haft en väldigt lugn helg, skönt! I fredags var det bara jag och älsklingen. Vi lagade god mat och somnade tidigt, akn det blir bättre? <3 <3 <3
Gick upp tidigt på lördagen och åkte till Trelle. Älski skulel jobba så jag åkte hem till min syster och mina små favoriter! Det blev film (Pippi och Askungen) lite spel (memory) pärlarmande (som jag fick med mig hem) och en hel del mys!! Moster älskar er supderduper mycket!
Kvällen spenderades hemma hos Malin och Brian och världens sötaste Lo. jenny var också med såklart =) Det blev hemmagjord pizza och sen gjorde jag fruktpaj (jordgybbar, hallon och blåbär) till efterrätt, MUMS! Det blev Wii (Mario Kart) det är vår nya sysselsättning, men man blir jäkligt förbannad ibland, elelr hur Jenny?? ;)
Var hemma i lagom tid!
Tack alla underbaringar som förgyllde min lördag!

Fick en bild på mig och Vince <3



Söndagen sov jag lääääänge, skönt! Hade tänkt att ta mig en långpromenad men jag ångrade mig när jag kom ut. Shira krympte ihop till en boll och gjorde snabbt det hon behövde, hon ville inte alls vara ute vilket jag förstod, det blåste sattan och kallt var det! Så det fick bli en runda på knappt 2 km och sen hem till soffan. Vilade en stund sen blev det städning. Fixade mina kläder (det behövdes verkligen), dammade, sopade och gjorde riktigt fint, var riktigt nöjd.. =)..
Sen blev det en tur till Maxi och sen en underbart god middag som avslutades med fruktsallad, mums.. =)



Nu måste jag fixa med en hel del papper. Jag har tagit ledigt imorgon och onsdag så får jobba extra mycket idag..=)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: