Denssan

Äntligen underbart älskade FREDAG!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen startade väldigt bra, lugn och skön. Nu sitter man på jobb och bara längtar tills dagen är över!

Kvällen igår spenderades först tillsammans med lillebror hos Ols Bones och tittade på när pappa fick sitt nya konstverk. Det är riktigt snyggt och jag är stolt över min pappa! Tänk att han för evigt kommer att ha våra namn på sin kropp, finns det något finare att ge någon??

Färgerna kommer på den 10 februari, den kommer att bli grymt snygg!

 

Efter att jag och lillebror syndat på McDonalds och tittat på när pappis blev färdig så körde jag hem. Älsklingen jibbade över så jag spenderade resten av kvällen med att läsa boken "vår lilla hemlighet". Jag måste säga att den är riktigt bra och väldigt lättläst så den kan jag rekommendera.. =)

Idag är det äntligen fredag och hela helgen ska spenderas med mosters små hjärtan! Jag och älskling ska vara barnvakt till söndag, spännande! idag blir det myspys framföt tv:n, antagligen med Lejonkungen (min favorit). Imorgon ska vi upp tidigt, ta en sväng till Old Bones och boka nya tider.. =)
Sen ska vi på Museum och titta på uppstoppade djur.. =).. om vi sedan orkar blir det en sväng till leklandet på Entré. Kommer nog att somna tidigt båda dagarna, skönt.. =)
Söndagen kommer att spenderas på auktion. Ska stå i caféet som vanligt. Jag ska försöka att låta bli att bjuda hem något denna gången, men det är så svårt.. =)


Dagens Denise:

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: