Denssan

Vilken underbart perfekt helg jag haft!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredag:
Dagen startade på SPA i Ystad där vi hade utbildningsdag med min arbetsgrupp på jobb. Fick två underbara behandlingar, mjuka händer och chokladinpackning, härligt! Det blev något dopp i jacuzzin, god frukt och mycket prat. Sedan hade vi utbildning på eftermiddagen och det var riktigt intressant.. =)
Väl hemma igen hämtade älsklingen upp mig och vi åkte hem till min älskade syster för att fira mosters prinsessa som fyller 2 år den 14 feb (Hon är en Alla Hjärtans dag flicka) Hon blev glad för presenterna och vi åt god mat och jag fick pussat på mina två favoriter, moster älskar er mest!
körde hem tidigt, hade en lång dag framför oss.. =)
Kl 22 fick jag reda på att min syster var påväg till BB med Calina, spännande.. =)

Lördag:
Upp halv 6, fixade en matsäck och sedan körde vi iväg på vår lilla tripp till Lidköpng. Fick ett sms att en liten prinsessa kommit till världen vid 09.40. Jag är riktigt glad för din skull snäckan och jag hoppas att allt kommer att gå bra! Du ska veta att jag finsn här för dig om du behöver <3
Vi körde lugnt och försikigt och när kl var 11 var vi framme vid vårt hotell. Vi checkade snabbt in, bytade om och begav oss till tatueraren Drew. Jag har inte träffat honom eller hans tjej innan, riktigt härliga människor! Marcus fick sin tatuering fixad och det är många nya planer på fler.. =)
Sen blev det planerat att vi skulle ut och äta tillsammans vilket jag tyckte var en perfekt idé. Så vi hann hem och duscha och göra oss fina innan vi blev hämtade vid kvart i 6. Drew och Linda hade valt en grymt fin restaurang, årets kock ägde den, maten var helt underbar och utsikten med. Det var en helt perfekt kväll med underbar mat och många goa skratt! Jag hoppas verkligen att vi träffas snart igen =)
Jag och älsklingen var hemma igen runt halv 10. Kl 10 sov vi gott båda två, mysigt <3

Söndag:
Vi vaknade gott och utvilade lite över 8. Åt god fruksotbuffé, packade och begav oss hemåt. Älsklingen hade en lysande idé om att vi skulle in om Ullared och jag tvekade inte en sekund. =) Så vi spenderade 2 timmar där och blev 3000 :- kr fattigare =) Alltid lika trevligt på Gekås!
Sen blev det raka vägen till Skergie, åt underbar mat, hämtade Shishi och sen en sväng in om till Malin och prinsessan Lo. Lo älskade verkligen hennes nya leksak Ior =)
Väl hemma så såg jag mitt favvis program Projekr runaway på datorn sen somnade jag och älskling gottigt!

Tack min älskling för denna underbara helg, jag älskar dig!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: