Denssan

Mitt hjärta blöder...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

De som inte har egena djur vet nog inte smärtan man känner den dagen de blir sjuka. Det är många som inte kan förstå ens känslor. Det är som när man har små barn och de blir sjuka, det är lika jobbigt.
Idag har jag lämnat Shira för att hon ska få dropp, de ska även ta nya prover och jag hoppas att de visar sig vara bättre idag.
Jag mår fruktansvärt dåligt och jag vet inte om jag orkar om hon blir värre. Men jag måste, jag gör allt för min lilla bebis. Hon har funnits vid min sida sedan hon var 9 veckor och hon har aldrig lämnat mig. Vad skulle jag göra utan min lilla Shishi? Även om det är ganska jobbigt ibland, man måste planera så fort man ska iväg, så har hon gett mig mycket värma och kärlek genom åren och det är jag henne evigt tacksam.
Den finaste tatuering som jag har det är Shiras tass. Vad som än händer kommer jag alltid att ha henne intill mig och det känns väldigt tryggt.
Jag hoppas att det går bra hos vetrinären, de har inte ringt så jag tror det. Hon vill verkligen intwe gå ifrån mig och ja tårarna kom, jag har så lätt för att gråta. Men jag vill inte visa Shira det eftersom hon känner av alla mina känslor.
Ska hämta henne kl 16 och jag hoppas att timmarna springer iväg snabbt, vill bara pussa på hennes blöta nos och borra in mig i hennes mjuka päls <3 <3 <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: