Denssan

Ni måste hålla tummar och tår!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu på söndag ska jag och älsklingen kolla på en lägenhet och vi vill verkligen ha den!
Jag hoppas hoppas hoppas att det inte blir budgivning så att vi kan få köpa den och äntligen få VÅR lägenhet <3

Igår blev jag väldigt rörd!
Jag skrev om den damen som kom och knackade på för några veckor sedan vars hus hade brunnit ner. Vi bjöd in henne på middag och pratade i några timmar. Igår fick vi ett litet brev ifrån henne. Hon skrev att vi var underbara människor och att hon aldrig kommer att glömma oss! Jag fick tårar i ögonen, et gick rakt in i mitt hjärta! Vi fick hennes nya adress och nästa vecka ska jag skicka ett vykort. Tänk vad små ord och vänlighet kan göra <3

Idag ska jag och älsklingen hem till min mormor och morfar. Vi ska äta god mat och spala kort, alltid lika trevligt  <3

Imorgon ska jag och Jenny hem till Annika och gå igenom de nya kurserna som sätter igång om 2 veckor, där är reda fullt! Underbart!
Sen ska vi antagligen föröka oss så att vi har från valplydnaden upp till elitlydnad, hur bra är inte det?? =) Plus Rallylydnaden såklart. Har vi tur kan vi även lägga in spår och sök, kommer att bli riktigt bra!

Söndag kommer jag att vara riktigt nervös. Då ska vi på visning! Jag vill vill vill av hela mitt hjärta ha denna lägenheten så att jag och min kärlek kan börja vår framtid tillsammans <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: