Denssan

Min underbara Jenny!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jenny

Jag är jätteglad att du hittat kärleken även om jag kanske inte visar det på det bästa sättet!
Jag är bara så otroligt rädd för att förlora dig som min vän!
Jag är rädd för att allt inte blir som förr, att vi förlorar den vänskap vi byggt upp. Det har hänt mig förr och jag vill verkligen inte förlora dig.
Din vänskap betyder oerhört mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du får mig på bra humör när jag mår dåligt och du lyfter upp mig de dagarna jag faller ner. Du är solstrålen som värmer mig de dagarna när allt känns kallt.
Jag vill endast ditt bästa, jag vill att du ska vara lycklig och må bra. Jag vill att du ska ha all glädje i livet som man kan ha och som man behöver.
Jag kommer alltid att finnas vid din sida, jag kommer att gå sidan om dig som en skugga. Jag behöver dig och din vänskap för att mitt liv ska kunna fungera. Jag vet att du finns där för mig när jag behöver och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig med.
Du betyder mer för mig än vad jag kan skriva eller säga, det du betyder för mig finns
 det inga ord för.
Under dessa två åren vi har kännt varandra har vi hittat på och upplevt mycket och
jag hoppas att vi kommer att få uppleva många år till tillsammans!

Du är värd allt det bästa i livet!

Jag älskar dig!
















/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: