Denssan

Mattes älskling är sjuk...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Shira är sjuk. Hon har akut bukspottsskörtelsinflammation. Fick åka in akut till vetrinären igår, ta röntgenbilder och 3 blodprov. Proverana visade att hon fått akut bukspottsskörtelsinflammation. Hon fick smärtstillande så igår sov hon gott hela kvällen. Idag har jag med henne på jobb och hon bara ligger och piper. Fick ringa vetrinären och har fått ny tid, ska vara dah 10.45. Jag hoppas verkligen inte att jag behöver åka in till Malmö Djursjukhus. Men jag gör allt som behövs för min lilla bebis.
Shira har funnits vid min sida i över 5 år. Hon har hjälp mig genom jobbiga perioder och aldrig lämnat min sida. Jag gör allt för henne! Hon är mattes älskling <3 <3 <3












/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: