Denssan

Jag verkligen HATAR detta jäkla väder!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland så önskar jag att man inte bodde här utan i ett varmt land, fan vad skönt det hade varit! När jag är pensionär så ska jag helt klart flytta till värmen, utan att tveka! Jag tror att jag redan längtar efter att få bli pensionär, haha.. =)

igår fick jag köra tidigare ifrån jobb, tur var det! Men jag kom hem i alla fall och fick fixat maten (andra dagen i rad) och vänta på älsklingen. Somnade en stund på soffan, skönt! Sen när älsklingen kom hem så åt vi mat och mös framför tv:n, mysigt. Planerade även hur vi ska göra i lägenheten så att jag kan flytta in helt och hållet, jag vill ha ett hem! Jag bara längtar! Så snart tror jag att jag kan ta mina saker ifrån trelle och flytta de till malmö, snart snart snart!

Nu är det onsdag igen, inte klokt! Men alltid lika trevligt. Idag blir det spel, fika och Efterlyst, kan det bli bättre? Ja om älsklingen hade varit med såklart, men jag får vänta att pussa på honom tills imorgon! =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: