Denssan

Jag behöver min skönhetssömn!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår somnade jag och älsklingen tidigt, skönt tänkte jag då är man utvilad tills imorgon. Men tji fick jag! Vaknade i natt av den jävla idiot grannen. Hon skrek värre än någonsin innan, hon och någon man. Hon håller ett jävla liv hela nätterna, antagligen för att hon är hög av något skit och sover under dagarna. Men nu får det fan vara nog, jag måste få sova!! Jag hoppas att vår hyresvärd gör något snart annars får jag panik!!

Men det är i alla fall skönt att det är fredag och snart helg! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, lugnt blir det i alla fall. Imorgon är det tänkt att vi ska ut och äta och sedan är det Buddy Holly, underbart!! =)

Jag har syndat på Tradera igen, det är inte bra! Eller jo nu gör det inte så mycket eftersom jag tycker att modet i affärerna är skit så det är bara på nätet jag hittar de jag verkligen vill ha, det är ju tur det, annars hade jag fått gå runt naken.. ;)



/Denise

Kommentarer

  • Themis säger:

    Vad orättvist jag vill också se Buddy Holly! :)

    2010-02-05 | 12:56:42
    Bloggadress: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: